Νανούρισμα 2010.

        
Εσύ λείπεις. Ταξίδι. Από πάντα
έλειπες δηλαδή. Όχι τώρα μόνο.
Είναι αργά. Είπα να κοιμηθώ.
Κοιμόμαστε όταν είναι αργά.
Όταν το καταλάβουμε δηλαδή.


Πήρα το βιβλίο που μου έκανες
δώρο στο κρεβάτι. Αντί για σένα.
Αυτό το βιβλίο με τα ποιήματα.
Φετεινό βιβλίο. Να διαβάσω
μήπως προετοιμάσω τα όνειρα.


Το απόγευμα μιλούσα με το φίλο
μου τον Αρχάγγελο. Θυμάσαι, τον
έχεις γνωρίσει. Κι εκείνος για
ποιήματα μου έλεγε. Για ένα του
Καββαδία. Νίκο τον λέγανε τον
Καββαδία. Έχω τις συλλογές του
από παιδί. Από παλιά.


Συλλογές. "Μαμά τί είναι
συλλογές"; είχα ρωτήσει παιδί
τη μάνα μου. "Συλλογές είναι οι
σκέψεις παιδί μου". Μού είπε
άλλο πράγμα από τα μαζώματα
ποιημάτων δηλαδή.


Απόψε νομίζω θα συναντηθούν
αυτά τα δυό. Οι σκέψεις και τα
ποιήματα. Το φετεινό με τα
παλιά δηλαδή. Για τα βιβλία λέω.
Νανούρισμα. Έτσι λέγεται το
ποίημα του Καββαδία.


Καληνύχτα. Θα σε δω αύριο.
Μπορεί όμως και πιο νωρίς.
Στα όνειρα δηλαδή.






4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αδιέξοδη κατάσταση, γράφει κάπου ο Νίτσε, η στιγμή της ελευθερίας...πόσο μα πόσο λάθος έκανε!

The Flying Shrink είπε...

Πόσο μα πόσο χαίρομαι με μια απάντηση όπως αυτη;! Για ανεξήγητους όμως συνειδητά λόγους νιώθω την ανάγκη να φορέσω ως συνήγορος του διαβόλου ένα παλιό ζευγάρι prada και να πω τα εξής: Δεν μπορώ να ξέρω πόσο λάθος έκανε ο Νίτσε (όταν έκλαψε;) αλλά θα τολμούσα να πω ότι το αδιέξοδο δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό από μόνο του. Μπορει καμιά φορά να θεωρούμε ότι έχουμε πιαστεί σε μια παγίδα, η οποία όμως είναι επιθυμητή, ευχάριστη και όχι αντικρουόμενη με την αίσθηση ελευθερίας. Μπορεί (λέω, μπορεί) να το δει κανείς και κάπως έτσι:

We 're caught in a trap, I can't walk out ....


http://www.youtube.com/watch?v=q04_ClDxRsk

Queen Asking Questions είπε...

εγω πάλι γιατί δεν μπορώ να δώ κάπου γραμμένο το όνομα του cummings και να μην μου έρθει στο μυαλό το ακόλουθο:

i carry your heart with me(i carry it in my heart)i am never without it(anywherei go you go,my dear

Αγιαγιάιιιιι....

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο..Ο έρωτας σου πάει..